Chokladfondant

För några veckor sedan gjorde jag chokladfondant för första gången, den blev då inte bra. Den stod för länge i ugnen och blev genomgräddad (om man kan uttrycka sig så) och fick en avsaknad av den rinnande chokladen som ska finnas inuti. Men idag, jisses amanda, jag lyckades. Superb!

            

Annat som hänt denna fredag är att jag smuttat på årets julglögg. Svängde förbi systemet på väg hem från jobbet och gjorde lite glögginköp. Den var helt okej, inte himmelsk, men lättdrucken (men vilken glögg är inte det). Doftade kaffe och hade en eftersmak av kaffe när man drack. Den får 4 av 5 glögglas. Jag förderar fortfarande Blossas starkvinsglögg....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0