Rabattförstörare

Jag har av ngn köpt en blomma till rabatten som katterna älskar. Måste vara en kattmynta av ngt slag (finns det olika sådana? Jag trodde nämligen deras blommor var blå...). JAg gillar inte att de förstör blomman och min rabatt, men det är ju bra att det förstör hemma hos oss och inte hos ngn granne.

             
             Assar

            
             Selma

Maken och svärfar har börjat lagt parkett i gästrummet. Blir supernice.

            

            
             Husses hjälpreda, Astrid.

Och jag har lagat mat och städat huset, inget häpnadsväckande att ta kort på.

Puss och kram på er alla

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Viss är det kattmynta, finns med blå eller vita blommor. Vilken lycka för era katter!

2011-05-31 @ 12:16:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0