Och vinnaren är....

.. .. JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGG. Hi hi.... Vi hade eurovision tävling igår och jag vann, yes! Men maken är lite sur och grinig över detta då han tippade vinnaren rätt men hade inte poäng för att vinna över mig ändå. 120 kronor rikare, vad ska man nu spendera dessa pengar på måntro?

Eurovisionkvällen spenderades hos kollegan Kajsa med familj, även E med sambo var där. God mat, mångas skratt och god underhållning.

          

          

          

           

           

Turen hem får Avesta blev mörk, då det visades sig att halvljusen på bilen var paj. Bländade alla på vägen hem med mina superstarka helljus (eller inte...).

Idag har det rullat på i lungt tempo. Bakat lite till kollegorna (fikavecka nästa vecka), läst min bok, lagat mat och planterat två buskar  i trädgården och en i kruka- Även fika besök vid lunch hanns med.

           

Selma har jagat och drog in största sorken jag sett på länge. Men hon var nöjd, inte jag....

           

Maken har gjort klart ¨arbetstoaletten¨ i tvättstugan. Blev väldigt bra.... Duktig make!

           

Nu har jag äntligen ett rum jag kan piffa lite i....

Puss och kram på er alla
            

              

Kommentarer
Postat av: Anonym

Arbetstoaletten blev supersnygg! Verkligen. Han är duktig, maken! Lördagkvällen var lyckad. Tack för skjuts! Tack också för självinbjudna fikastunden på söndagen! Gött!

2011-05-17 @ 20:37:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0