En dag vid skrivbordet

Då var onsdagen gjord. Mkt arbete vid mitt skrivbord idag, eller vid mina två skrivbord kanske jag ska säga. Jag har ett skrivbord upp på skolan, inte mkt arbetsgrejer mest kaffekoppar... Men nere på idrotten, där ni, finns det grejer (till förbannelser nästan). Saker överallt, till och med under skrivbordet på hela golvet. Tror ni städerskan är glad när det är dags att svabba i mitt hörn.

              

              

               
               Så tjusig man är när man jobbar.....

Som sagt saker överallt....

Och ikväll har jag varit på boxning igen, lika kul som alltid och imorgon kommer Mr Träningsvärk.

Puss och kram på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0