Snabbare

Studiedag idag på jobbet - intressant, intressant... summerar jag dagen (och då kan det inefatta mycket...),

Löptur idag efter jobbet. Samma vända som i måndags och idag 1min och 14s snabbare, YES! Känns bra det där, med bättre tid och så känns det även i mina vader av måndagslöpningen, tisdagsspinningen , onsdagslöpningen och dålig stretch. Får väl bli lite lungare imorgon, kanske en hurtig morgonpromenad. För inte tror jag, om jag känner maken rätt, att han går upp före mig för att sjunga Ja må du leva till det 34-åriga födelsedagsbarnet....

En sak till; Semlan har gått och blivit könsmogen. Sicket jamande. Kunde hon inte väntat ett tag med att ränna efter killar....

                        

                        


                         Hon som nyss var så liten....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0