Träning gör en alltid glad

Hör och häpnad blev jag arg idag. Efter hundratusentals djupa andetag kunde jag inte hålla mig längre, då brast det. Var arg hela vägen hem. Tur det finns träning, då blir man glad igen....

Fick en tänkvärd kommentar om att måla eget träd, inte så dumt kanske. En idé som tåls att tänka på. Måleri på väggar har man ju sett i alla dessa renoverings- och inredningsprogram som går på teven, hur svårt kan det va, att få till ett snyggt träd?

Ett bakslag idag var när maken skulle beställa tapeter. Vi ville fortsätta vår korridor som vi får med samma tapet som innan, annars skulle det se knasigt ut där bygget går ihop med huset. DÅ FINNS TAPETEN SOM VI HAR INTE MER. Fan också! JAg som gillar den tapeten, nu måste det bli nytt där också... suck....

Nu får det bli lite spikmatta. Imorgon väntar en massa lektioner i badhuset igen.

Puss och kram på er alla

                                                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0