Nya sovrummet tapetserat

Maken och svärfar har jobbat hela dagen med att tapetsera det nya sovrummet. Själv har jag bidragit med kaffeservering och målning av taklister (om man ser vad jag gjorde år bygget, annars har jag tvättat och städat resten av huset). 

          

          


          

Självklart har jag njutit av det fina vädret. Fantastiskt vilket vinterväder idag, strålande sol, blå himmel och någon minusgrad. Lovley. Tog mig en skidtur i Bergebo, får nog bli en imorgon också...

Skidspel har det varit i Falun- I år ser vi det inte live, utan teven får stå på. Satt på altanen och tittade på teve, så det blev ju utomhusskidåkartittning ändå.....

Nu väntar middag, fläskkarré m persiljesmör och potatisgratäng och ungsrostade tomater. Efterrätt bli vaniljglass.

Puss och kram på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0