Nästan som att ha en PT

Var på spinningpass idag. Det var jag och en till, och så instruktören förstås. Lite märkligt med jädrans vad vi körde på, det var som att ha en halv PT (Personlig Tränare för de som inte visste vad PT stod för) som bara var där för dig (och min medresenär förstås). Undrans hur det skulle vara att ha en PT, har sett de som är de på mitt gym, är tveksam om de är ngt att ha. En av dem verkar det vara lite bett i men den andra...mja... Men kul skulle det vara att prova, kanske om de byter eller utökar PT verksamheten så det kommer in andra...


                                   
                                   Bob eller Jillian från Biggest Loser skulle jag vilja ha som PT


Kommentarer
Postat av: Stefan Nilsson

Det gäller verkligen att hitta en PT som man passar ihop med. En del gillar att ha en som pushar och andra gillar det inte alls. Det viktiga att komma ihåg om en PT är att han/hon gör mycket mer än att bara ropa - något du kan ha en kompis till. Utan det är kostupplägg och val av träningsmoment som gör en stor del.

2011-04-15 @ 20:09:44
URL: http://biggest-loser.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0