Min dag

Ingen sång på morgonen från maken, men många på jobbet har påpekat detta, att de tyckte att han visst kunde gå upp före mig, sjunga lite och bjuda på kaffe på säng. Påtalade detta och han kikade i kalendern att när jag fyller 36 kan han göra det, för då är min födelsedag på en lördag....

Det flaggades hos svärisarna idag, på min dag.

            

På jobbet har jag blivit grattad av elever, kollegor och högsta hönset. Käraste Annelie hade bakat till mig, dagen till ära och i C-laget smaskade vi på diverse bakverk. Tack ska hon ha.

Öppnat presenter har jag gjort, efter jobbet, med pompa, ståt och fanfarer.

            

Se så bra saker jag fick, och det jag önskat mig dessutom.

            

Tack älskade make, syster m sambo och käraste e för presenter idag.

Och tusen tack för alla gratulationer på fejjan och sms.

Puss och kram på er alla


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kram och god fortsättningen på kvällen! Fin klocka...vilken sort?

e

2011-03-31 @ 20:53:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0