Internationella kvinnodagen och fettisdagen

Vilken kombination på dagar. Passar dessa att hamna på samma dag? Har i allfall firat en av dem, med ätning av semeltårta, som chefen bjöd på idag, Tack, den var god!

Ligger redan i säng, halv tio på kvällen, liggandes på spikmattan förstårs. As always. Bara skräp på teve så inget läge för soffhäng ens. Träningen fick jag på jobbet idag genom att köra Body Pump på mina förmiddagslektioner. Ja, jag vet löneavdrag.... Men jag kan väl få ha det som en förmån då lönepåslaget inte verkar bli så stort i år enligt information idag. Och svärfar bjöd på middag ikväll så jag behövde inte laga mat heller. Massor av dyrbar tid över, så då passar man på att gå och sussa lite tidigare.....

Provkörde nya Opel Astra Sports tourer idag. Bra drag i den bilen. Vill nu ha en ny bil....

       

       

Puss och kram på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0