För vårens skull

Måndag idag om inget missat det och lektioner i ett rasande tempo. Har äran att även denna vecka ha lektioner i avestas badhus metropolen (vilket namn egentligen, ngn metropol vet jag inte om jag tycker det är...). Börjar bli riktigt tjenis med badpersonalen, man kanske skulle ta och extraknäcka som käck badvakt. Känns nästan så då det är bara jag inne i simhallen och arbetar medans de trycker utanför glasväggarna.

Vädret idag har varit fantastiskt, soligt och många plusgrader. Detta firade jag genom att gå i shorts och flippflopps. Alla tiders gick det men kuratorn tyckte nog jag var lite knäpp. Men som chefen sa, det är ju vårdagsjämning denna vecka.....

                     

Puss och kram på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0