Effektiv

Jädrans vad jag har blivit effektiv på morgonen. Kan det bero att det blivit ljusare så man piggnar till fortare? Vad vet jag, men bra tycker jag för nu får jag ju mer saker gjort. Idag hann jag dammsuga hela huset innan jag åkte till jobbet och då slapp jag göra det när jag kom hem. Gött! Kunde koncentrera mig på på matlagning, tvätt och handling när jag kom hem istället. Och en frisk löptur på 6 km, som gick riktigt bra. 

              

Imorgon ska jag bjussa på våfflor till mina kära c-lagare. Allt är inhandlat och klart. Självklart är chefen välkommen klockan 15:00 till M7 för en smakbit.

Puss och kram på er alla

              

Kommentarer
Postat av: Anonym

En BRA investering av C-laget och dig...att bjuda dit mig. Givetvis kommer jag! :)

Kram

2011-03-23 @ 21:52:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0