Vi kan bara inte vila på söndagar

Vaknade av ett hejdundrade åskväder 07:00, sedan gick det inte att somna om. Men kaffedrickning i sängen och en film på datorn blev en fin start på söndagen. Regn och åska höll i sig länge, då passade det bra att pyssla inomhus med städning och tvätt (sådant här kuligt göra som man spar extra länge på så att det inte ska gå så fort över när man väl gör det). Fy F-N för att stryka tvätt (sorry men fick lov att få det ur mig bara...).

Maekn har pysslat med kakelsättning i nya badrummet. Duktiga han som står ut med att pyssla med detta, för kul att stå där inne när solen skiner ute (inte idag då..) och mata med samma sak hela tiden. En stor puss till honom för ett bra jobb.

         

Vädret blev ju bättre på eftermiddagen och då passade jag på att måla lite möbler till gästrummet. Vitt blir det. Har hört att det är inne nu.....

         

         

Och avslutningsvis måste jag visa en del av min fina rabatt som växt till sig sedan förra året då det kom till. Har man gröna fingrar så har man....

          

         

Puss och kram på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0