P&L onsdag

Ljummen start på årets P&L. Vädret och folket kanoners men inte artisterna.

Sahara Hotnights: Segt

          

Lykki Li: Passar bättre att lyssna på när man sitter hopkrupen i en soffa och dricker en kopp te, inte på en festival.

Kings of Leon: Bra band. Inte jättefart på scen och trist att man känner igen för lite låtar.

          

Bra saker för i år:

Kaffet från den speciella kaffevagnen smakar precis lika gott som förra året

          

Och årets festivalband innebär även backstagepass i Eden. Att hänga med kändisar, sånt gillar jag. Dagens Eden-kändisar var; två medlemmar i The Ark (dock inte Ola), Sahara Hotnights och Idol-Johan (om han nu är ngt att hänga i kändisjulgranen), sedan kan det mkt möjligt varit många fler där som jag inte kände igen, för det är många artister på årets P&L som jag inte har ngn aning om vilka är (dvs nästan 90%...). Tyvärr inga kort från Eden, kände mig inte bekväm att som 34-åring börja springa runt och kändisfotografera, men vem vet jag kanske blir modigare längre fram i veckan.

En annan bra sak med detta backstagepass är att man får gå på riktiga toaletter. Inga bajamajor för mig i år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0