Avslutning

Man får be om ursäkt för den dåliga uppdateringen men nu är jag på G igen. Vad har hänt sedan sist jag skrev? Jo, niorna har haft sina lekar och sin avslutningsmiddag, där jag var lekansvarig och serveringspersonal tillsammans med några av åttorna. Lekarna gick kanoners och 9a tog hem segern (måste ha varit mina tre år som idrottslärare som satt sina spår...).

                






Igår var det avslutning och till och med jag fällde en liten tår (inte vanligt vill jag lova) när en elev sjöng en fin sång. Härliga ungdomar som går ut nian och jag önskar de all lycka till i framtiden. Och min älskade klass önskar jag ett härligt sommarlov (så syns vi igen den 17 augusti... )











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0