Söndagssegt

Tog rejäl sovmorgon idag, kom ju inte i säng förrän efter tre så när jg hade fått mina åtta timmars skönhetssömn vaknade jag, vid elva. Jisses hela dagen hade ju gått.

Gjort nytta i landet idag och rensat, får bli en mission hela veckan att vara där ute, nu växter det så det knakar för både grödor och ogräs. Den som har tråkigt är välkommen att hållla mig sällskap i landet i veckan, jag kan bjussa på mat och dricka, om man gör ett fullgott jobb vill säga.

Ska börja förberedelserna inför Thailandvistelsen ikväll genom att ta lite drickvaccin, Ducoral. Tog inte det förra gången jag åkte (det gick ju bra ändå denna gången) men nu när maken ska ta så hakar jag på. Lite vaccin kan väl inte skada, alla sprutor är redan tagna så det behövs inte fyllas på. Men nu råkade jag äta lite av en godisrem som blev kvar sedan gårdagen, och man som inte skulle äta eller dricka ngt en timme innan man ska ta vaccinet. Hmm får väl vänta en stund längre då, innan jag tar det....

Imorgon blir det nog en liten roadtrip med svägerskan. Hon åker på tisdag igen, så det gäller att passa på att umgås.

Bjussar på lite Maggio från P&L. Lyssna och njut......




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0