Skördetider har börjat

Plockde som sagt hallon igår, för andra gången, och idag blev det lite broccoli, spenat och svarta vinbär.

             

Broccoli och spenat finns nu i frysen och av de knappt mogna vinbären testade jag att göra lite gelé. Blev bra faktiskt, kanske orkar jag göra en sats till då det inte blev jättemycket gelé, men vi får se om det finns tid innan fredag.

              

Som ni förstår kommer vinbären mogna medans jag är bortrest, men kattvakterna får plocka av buskarna så jag kan göra saft när jag kommer hem....

Träning har även hunnits med, löpning, gick hyfsat bra. Det kanske inte är så dumt att träna på förmiddagar trots allt...

Puss och kram på er alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0