P&L Fredag

Glömde att nämna M.I.A som också lyssnades på i torsdags. Stor artist om man läser programbladet, för mig som varken hörde vad hon sjöng eller förstår mig på electrosound tyckte att det var gräsligt dåligt. Nog om det nu till fredagen.

Måste bara säga att gårdagens sömn blev kort, någon idiot hade bokat tid för bilen på verkstan kl 08:00 i Hedemora.Var groggy när kloclan ringde, 4 timmars sömn kommer man inte långt på, men det var bara att bita i det sura äpplet ochn bege sig till verkstan med bilen. Glömde jag säga att idioten, det var jag....

Trött festivalare var tant igår fredag, maken med då han skulle upp och jobba. Blev sena ner till festivalen (aja vi kom ner strax efter 16:00...)  och fick bara höra det sista med Timbaktu. Synd, det vi hörde var väldigt bra, grämer mig lite över detta för jag tror han gjorde en bra konsert.

Nästa blev Bob Hund, skånsk rock. Många i publiken diggade detta, jag sådär, men sångaren var lite rolig i mellanssnacket. Hade en bra plats långt fram där man kunde sitta och titta på spelningen.

         

The Sounds: Blev en snabblyssning på en halvtimme (då Petter började spela sedan som jag hellre ville se) MKt bra det jag hörde. Sångerskan Maja kan verkligen sjunga.

         

Petter var kvällens höjdare. Vilket gung och han är kung....

         

           

Social Distortion eller social distruction som jag gått och sagt. I allfall lyssnade vi ett tag, bra rockmusik. Men jag kände ju inte igen en endaste låt.

         

Sista stoppet innan hemfärd blev Looptroop Rockers. Hip Hop som jag inte förstod, vi blev inte långvariga.

         

Kvällens kändisspan: Idol-Johan på Bob Hund konsert

         

För övrigt så har svärföräldrarna letat sig ner på festivalen och Sophia med barn har anlänt till Sverige. Och det blev middag på Lilla Parken i Stan.

         

         

         

Puss och kram på er alla

         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0