No no

Måste bara få säga en sak (och det är ju min blogg så jag säger ju vad jag vill här). Det är det här med foppatofflor på vuxna människor. HUr kommer det sig att dessa är så populära att traska runt med. Bra klädda vuxna människor för övrigt och så ser man ner på fötterna och ser dessa gräsliga saker på fötterna. Det borde vara förbjudet att vistas utanför tomtgräns med dessa. Jag säger inget om att barn har dessa skor på sig, men inte vuxna människor. Finns det fulare skor? Nej! Ett Big NO NO gott folk för dessa sk skor.

                      
                       Nej tack!

Nog om foppatofflor som gör mig gräsligt upprörd. Jag kan bara inte förstå att vuxna människor sätter på sig dess på fötterna bland andra, ex på stan, till affären, till jobbet, gaaahhhhhhhhhhh......

Dagen som sådan har annars innehållit morgonträning i form av ett löppass. Jag gillar egentligen inte att träna på mornarna men i denna värme finns det inget annat alternativ. Klippe gräsmattan när jag kom hem, för egen maskin (med en Klippo). Svärfar som annars är trädgårdklippare hade inte tid (han har en komplicerad körmaskin med en massa spakar som man styr med och den vågar jag inte fråga om jag får låna. Den är väldans dyr och tänk så har jag sönder den...). Gick bra men jisses vad svettigt det var. Motion och bränna samtidigt, bra arbete det! Det fick bli ett dopp i poolen efter slitet, hela 23 grader. I älven är det nu 19. Nu kan man ju bada överallt utan minsta problem.  På kvällen blev det biobesök med de små norrbaggarna som är här. Såg den nya med Jim Carrey, Poppers Pinguines, helt okej. Tre pingviner av fem möjliga blir betyget.

Kom paket med posten idag. Våra nya cyklop och snorkel som vi beställt till Thailandresan.

           
            Snyggt värre...

Puss och kram på er alla




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0