Lördagsslit

Sovmorgon, eller allt känns som sovmorgon om man slockar i soffan innan tio kvällen innan. Det där med fredagstrött och titta på teve fungerar inte, jag får verkligen kämpa för att hålla mig vaken. Efter jobbet igår tog jag mig åter en skidtur på golfbanan i åsbo. Fin fina spår, lite kyligt blev det mot slutet dock, -13 när jag satt mig i bilen.

Idag när jag vaknade hade jag ställt in mig på en förmiddagstur i skidspåret, passa på att skida när det är ljust ute. Men icke, blev beodrad till bygget och att måla takplankor. Ja, ja, vad är en bal på slottet....

     

     

     

     

Nu har vi ätit sen lunch och pass nr 2 väntar ute på bygget, mer målning. Sedan är det ju handboll på teve, så efter det kanske jag kommer ut på skidorna....

Puss och kram på er alla

Kommentarer
Postat av: Anna

Hur gick det med låren idag, frusna även denna gång? Skönt att man inte är ensam om det fenomenent iallafall, för det har jag alltid trott när övriga kroppen inte blir speciellt frusen.... :-)

2011-01-15 @ 18:11:48
URL: http://igelstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0