Januarihets på gymet

Nu har alla julmatstinna Borlängebor lovat bot och bättring vid tolvslaget, att börja träna, Samma vissa varje Januari. Mitt gym (inte mitt bokstavlingen men där jag går och tränar) har överbelastas av folk som nu j-lar ska ta tag i träningen. De är överallt. Det är kaos polisen.... Jag missunnar ingen lite träning men kan inte denna träningshets sprida ut sig över årets alla tolv månader. Och till råga på allt så spinner naturligtvis gymmet på detta och har ¨bjud in en kompis som får träna gratis en vecka¨. Aja snart är det februari och då lugnar det ner sig lite. Tacka vetja ett gym i juli...

Och så till Sveriges hanbollsmatch mor Argentina. HALLÅ VAKNA, vad håller ni på med! Inte bra spelat - SLARV!!!!!!!


      
       Gym i Thailand, juli månad =)

Puss och kram på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0