Hem ljuva hem

Då var jag hemma igen hos maken och katterna efter en härlig helg i Malmö. Det är alltid lika kul att träffa systeryster, och hennes sambo naturligtvis, tänk så kunde det vara oftare. Tack ska de ha för mat och husrum och supertrevligt sällskap.

Körningen gick bra hem, det var jag som stod för denne och med gasen i botten och torra vägar susade vi fram.

Maken hade jobbat bra på bygget i helgen, tar kort imorgon så ni får se.

Matchen om tredje pris fick vi höra på radion idag. Snacka om spännande men hade vi inte slarvat så hade vi vunnit. Tills nästa turnering tycker jag coatcherna ska tänka till vilka de tar ut, det måstye finnas bättre M6:or än de som varit med detta VM.

Just ja måste ju nämna att syrrans granne hade en hejdundrande fest natten till söndag (de bor ju i lägenhet). Alla blev störda och väckta (till och med ringde vakthavande) utom lilla jag som sussade sött hela natten.....

Puss och kram på er alla

        


Kommentarer
Postat av: Milla

Himla kul att ni kunde komma ner en sväng =) Håller med om att det är alldeles för sällan vi ses. Ha det gott och kram på er, så ses vi väl till påsk nästa gång.

2011-01-31 @ 17:06:19
Postat av: Anonym

Hoppas helgen var energigivande...nu är det jobb jobb och skidåkning...ända till sportlovet

2011-01-31 @ 19:30:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0