Förbaskade töväder

Plusgrader ute, neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej.......... Detta vill jag inte ha, ogilla. All snön töar ju bort och till råga på allt kommer det mörka moln, nu blir det väl regn också. SUCK!

Skottat lite efter en fin plogning, tungt var det av dess gigantiska snöklumpar.

    

Maken och svärfar jobbade på bra på bygget igår. Altandörren i det nya soavrummet kom visst på plats.

    

Nu ska jag städa bort julen, motviligt kommer jag slänga ut min fina gran......

Puss och kram på er alla

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja det är ett eländes töande ute nu. Vi hade regn igår kväll och nu under förmiddagen har det varit +2,6 ute....attans!

2011-01-09 @ 11:44:09
URL: http://igelstrom.blogg.se/
Postat av: erica

Ja...jävla skit! Snön ska vara kvar och det skall vara kallgrader till slutet av mars! Sen ska det bli 15 plusgrader direkt!

Också tagit bort jul och fått bort blötsnön idag. Såå tungt!

Blir fint med huset!

Kram

2011-01-09 @ 15:15:09
URL: http://ericasvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0