Zumba

Nu så har jag testat det, Zumba. En ny upplevelse helt klart. Helt okej men hade en oerhört förvirrad instruktör idag. Okej man får ha dåliga dagar på jobbet, men det här... Ger det en ny till chans, ingen ska dömmas för en gång (en förvirrad sådan), kanske så är det en annan instruktör då.....

Idag har klistervallat inhandlats till skidorna. Nu jävlars ska det åkas, men först ska det ju kletas på. Får se hur det kommer att gå?!

          

När jag stod bland klistertubarna och kikade råkade jag kika lite längre, ända fram till skoavdelningen och kom på att jag faktiskt behöver nya inneskor till träningen. Under handbollstiden var det byte minst en gång per säsong och nu har jag haft samma i två år. Men nu tänkte jag nytt, inge handbollsskor utan aerobicsko, det ni.... Provade mig fram och det blev dessa skor, på rea gott folk!

          

På väg till kassan passerade jag naturligtvis klädavdelningen och vips hade jag hittat en tröja att ha på jobbet.

          

Nu hoppas jag inte min andre hälft muttrar för mkt över mina inköp, det återstår att se efter han läst bloggen....

Nu önskar jag och Astrid en fortsatt trevlig kväll till alla läsare. 

           

Kommentarer
Postat av: Pappa

Klistervallan är väl OK

Men har du inte tillräckligt med skor?

2011-02-03 @ 21:47:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0