Spikmattedags

Hej på er alla. Ligger redan i sängen på spikmattan. Måste säga att det är en av de bästa julklappar jag någonsin fått, om ni inte provat, gör det!

Tidigt i säng, gäller ju att ta hand om sig lite extra så här innan nio mil på skidor. Fast dagens middag kanske man inte ska skryta med, grahamsvåfflor med hallon och grädde. Men nu har svärmor varit förbi med mat så morgondagens lunch är i allafall räddad.

Imorgon börjar jag med Vitargos vasaloppsuppladdning. Dricka kolhydrater är min melodi, heller det än att det ska sticka ut spaghetti ur öronen för man käkat så mkt pasta.

Gäsp, nu blev jag lite trött.... Borde kolla lite på tapeter, det vankas tapetsering i bygget. Få se om jag orkar ikväll.....

  
                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0