När chefen säger skriv, så skriver man

Hej alla glada läsare. Chefen tyckte att jag såsade för mkt på fejjan och tyckte jag skulle gå till det verkliga skrivandet istället..... Så here it comes boss.....

Nu kanske ni undrar vad jag gjorde för att misslyckas så totalt på en lektion, jo jag hade Skeppsbrott. Och man kan ju undra hur detta kan misslyckas men nu vet ni, det kan det. Nog om det, det är redan glömt, borta, väck....

Mkt på jobbet nu, det är ju lov nästa vecka så nu ska man hinna med massor innan man ska slMuta. Bedömningar ska bli klara, möten ska hållas, friluftsdagen som är på fredag ska planeras och fixas så det blir bra och uppgifter som ska göras. Naturligvis hålls en massa lektioner också. På fredag 15:00 kan jag pusta ut!

Ska bli gött med lov. En härlig Sälen vistelse väntar. Först en tripp till Lima och en tur mellan Sälen och Mora men sen så, ska jag bara njuta av tillvaron- Åka skidor, äta och dricka gott, umgås med make och kära vänner. Längtar redan.....

Kall skidtur på 17 km idag. Var ganska behaglig temperatur vid start men sedan blev det svinkallt mot slutet. Brrr. Imorgon blir det sista riktiga träningspasset, sedan bara mat, vila och mkt sömn.

Nu ska det soffhängas en liten stund till sedan väntar spikmattan och sängen.

Puss och kram på er alla

             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0