Deltävling ett i Melodifestivalen avslutad

Jag är en melodifestivalnörd. Har sett på denna tillställning så länge jag kan minnas. I mina yngre dagar spelade jag in och tittade på det om och om igen. Inför dagens delfinal var Storbilden nere, chipsen inhandlade och bubbelvatten i glaset, allt för att göra en kväll oförglömlig.

        

        

Summa sumarum av kvällen då. Jag gillade Dannys låt, refrängen satt sig direkt. Jenny Silver var också bra, en riktig schlagerdänga. Synd att hon bara kom till andra chansen, förlorade mot Swingfly. Nej Svenska folket där röstade ni fel! Pernilla Andersson gick också till andra chansen, men sedan blir det nog inte längre, för svenskt.
Och programledarna då? Kunde inte SVT hittat några bättre? Suck, försök att vara roliga men var det verkligen någon som skrattade? Det är bara att stå ut.....

Dagens övriga sysslor har varit städning och skidåkning. Vilket fantastiskt väder att åka skidor i, strålande sol och tre minusgrader. Perfekt! 21 km blev det.

Imorgon är det Volleydiggardagen, jag är taggad!

Puss och kram på er alla

Kommentarer
Postat av: Pappa

Hade inte du slutat med cips??

2011-02-05 @ 23:33:08
Postat av: Tina

man får äta på lördagar - ibland =)

2011-02-05 @ 23:38:24
URL: http://tinabakkenedback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0