I'm alive

JAg har inte förätit mig på alla släktmiddagar nu runt jul, utan vilat mig efter dom som varit. I onsdags morse åkte allra käraste systeryster med sambo hem till Malmö igen och det blev tyst i huset (inte för att de gjorde så mkt väsen av sig 40 plussarna men ändå). När jag lämnat av dem vid tåget stack jag och tränade på mitt gym. Oj vad jobbigt det var, så välbehövligt, nu är soffliggartiden över, för ska jag orka åka skidor duger inte dagens kondition. Maken hade lagat lunch tills jag kom hem (han kom inte på det själv utan jag sa till honom att laga mat) och seden åkte vi och hämtade soffan som vi beställt på MIO. Det blev så bra.

        

På kvällen blev det tacomys hos grannarna.

Idag har vi varit på¨tur till Tällberg och käkat lunch på Åkerblads. Svängde även in på det fantastiska Hjultorget i Insjön också, blev lite escpressomuggar rikare i allfall.

Väl hemma åkte ett gäng på bio, men jag stack och tränade spinning istället (mer ordentligt enligt mig) och hämtade ut min vigselring som varit på lagning. För 900 kr är jag en gift kvinna igen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0