IKEA igen....

Idolfinal igår och jag gissade rätt på vinnaren. Höll mig vaken fram till tio nyheterna med sedan kunde inte ögonlocken vara uppe längre, så jag missade natuligtvis när de annoserade ut vem som vann.

Idag har vi varit på IKEA. Undrar hur många gånger vi åkt dit den senaste tiden? 4-5 kanske? Idag var det inhandling till tvättstugan som gällde, oj vad billigt det blev. Ett nytt soffbord till vardagsrummet blev det också, kommer bli superfint med den nya soffan som vi förhoppningsvis kommer i januari. Maken har varit duktig och skruvat skåp sedan vi kom hem. Själv har jag gjort lite julgodis, egen daim bla, mums.... 

                            IKEA STOCKHOLM Soffbord, svart Längd: 170 cm Bredd: 60 cm Höjd: 45 cm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0