Dan före dopparedagen

Oj vad bra jag planerat i år, det var länge sedan jag kunde sitta och slappa framför teven så här dagen innan julafton. I år lyckades jag bra, ingen hysterisk julklappshandling på kupolen in i det sista. Den enda färden idag var att åka och hämta allra kära systeryster med sambo vid tågstation. Har stökat lite hemma sedan med att slå in alla julklappar, rullat köttbullar, tillagat tjälknöl, bakat vörtbröd och snott ihop lite mer saffransskorpor och julgodis. Nu sitter jag framför teven och dricker glögg och inväntar julafton....

      

      

      

Kommentarer
Postat av: Anki

Vi här i Eskilstuna önskar er en God Jul Många Kramar Anki med alla grabbar och parenteserna

2011-12-23 @ 21:27:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0