Intressanta inlägg?

Nu märks det att man börjat jobba igen. Inläggen bli inte lika händelserika och inte lika ofta Så varför har man egentligen då en blogg om man inte orkar med att skriva intressanta inlägg. Det där med intressanta inlägg får ni ta med en nypa salt, jag är ju ingen debattör på bloggen och resonerar sällan om svälten i Afrika, om skjutningarna i Norge eller vilken som bör bli den nästa partiledaren för Centerpartiet. Allvarligt talat tror jag inte ni är intresserade av att jag resonerar kring sådana frågor, för sköter inte alla tidningar redan detta bra?

Nog om detta resonemang och funderingar (vilket kanske gjorde att inlägget genast blev lite mer intressant) och tillbaka till det jag brukar skriva om. Så...

Idag kom eleverna, äntligen får man väl säga, för att bara träla med kollergor och övrig personal om diverse frågor är ju inte kul i längden. In med de unga så det livas upp lite. Nu startar jobbet på allvar...

Hemma är det som vanligt lite pyssel med grödorna när man kommer hem. Man måste hålla igång trappförsäljningen. Snart kommer två helger med försäljning på stan av Utendals Ekologiska Grönsaker, håll utkik på bloggen vart och när. Kanske dags att trycka upp en liten logga snart, nu när det ska stå och säljas lite överallt.

Nu är det dags för lite sömn men man kan ju undra hur vissa i familjen väljer sovplats.


         


Just ja; grattis till Kronprinsessan och Daniel för den kommande bebisen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0