Huslig med egen müsli

LÅng arbetsdag men en mkt trevlig sådan.

På skolan har vi startat tjejgruppsträffar och första var idag, det blev kanoners och eleverna som kom verkade nöjda och glada när de gick hem. Nu hoppas vi det goda ryktekt sprider sig så vi blir fler.

Handlat allt för morgondagens middag. Hoppas middagsgästerna blir nöjda...

Fick även lov att testa att göra egen müsli. Såg recept i Buffé som jag hade som grund men gjorde den sedan som min alldeles egen blandning. Imorgon ska den testas på youghurten.

                     

Nu är det dags för sängen, alldeles för sent egentligen. Maken har redan somnat på soffan.....

                     

Puss och kram på er alla

Kommentarer
Postat av: Anonym

Supersjysst att ta kort på någon som sover :)



BRa jobb med tjejerna. Det där blir en hit, tror jag...hoppas jag menar jag! Kram ses ikväll e

2011-04-15 @ 07:19:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0