Höstigt värre

Hej!

Vilket höstväder det har blivit. Kyligt som tusan på morgonen och kvällen, samt att dagarna blivit kortare ( i allfall om man ser på tiden då det är ljust ute). Mysigt att kunna tända ljus på kvällen och tända en brasa som värmer gott. Hösten är fin, men den kom lite väl fort.

Träningen inför Lidingöloppet fortsätter. Igår kändes det att jag kunde springa hur långt som helst och idag var det tungt. Har analyserat lite vad det kan bero på och kommit fram till att det var maten. Idag var det inte optimalt, slarvigt med mellisen idag och direkt märks det. Skärpning på mig! Planerar långlöp på lördag förmiddag, så imorgon ver jag inte riktigt om jag bara tar en kortistur eller nöjer mig med en promenad. Vet ju själv hur trött jag brukar vara på fredagar....

Idag har det gjutits platta på vår utbyggnad. Se så tjusigt det blir....

          

 

Puss och kram på er alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0