Det håller i sig

Hej!

Förkylningen biter kvar, inte värre eller sämre, men kvar. Beslöt för att vila från träningen idag med men imorgon får det bära eller brista, för så ska det springas. Förkylning har inte stoppat mig förut och det ska den inte göra nu heller.

Mkt på jobbet och det blir lite extra när kollegan som jag delar klass med är ledig. Alla kommer till mig och jag försöker lösa. Så det har blivit en del telefonsamtal idag....

Ikväll lagades det moussaka, på egenodlade aubergine, potatis, lök och persilja och egenskjuten älg. Smaskens blev det.

Har även bondat lite idag, packat potatispåsar, morötter har tagits upp och lagts i påsar, rödbetor, kårlrot och squash har hamnat på trappen för försäljning.

Nu ska det bli sängen och lite bokläsning.

Puss och kram på er alla

                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0