Ännu en måndag gjord

Hej!

Måndagar går i ett rasande tempo (jag vet att jag sagt det förut) och man hinner egentligen inte tänka. Idag var jag noga med mellis som jag kastade i mig innan andra lektionen och i bilen hem, vatten drack jag hela dagen (en skvätt här och där när jag hann). Lunchen blev 23 minuter idag och medans jag avnjöt den kollade jag och svarade på mejl samt dextrade, det gäller att vara effektiv. När dagen var över var jag fortfarande uppe på högvarv och några kollegor trodde att jag tagit uppåtchack.

Med ångan kvar när jag kom hem, slängde jag på mig löparkläderna och stack ut och sprang. Idag gick det bra och snabbt, det var lätt att trycka på. 7,5 km löparglädje, härligt!

Hemma igen lagade jag middag, lasange, smaskens.

Nu blir det sängen och kanske en eller två sidor i min bok innan jag somnar.

Puss och kram på er alla

            
             Selma leker med björnen

            
             Det är inte lätt att vara björn när Selma är i farten...

            
             Elaka ögon på fotografen

Kommentarer
Postat av: erica

Löparflow...inget går upp emot det!! Grattis!

2010-09-06 @ 21:49:04
URL: http://ericasvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0