Tagit mig i kragen

Hej!

Måndagen har flytit på som vanligt, det enda var att min kollega Lars var hemma och vabbade idag. Detta innbär lite mer jobb för mig då oftast vikarier inte är så insatta vad vi gör och är vana att arbeta som vi gör och så känner de inte  eleverna, men bra vikarie underlättar....

Har svarat på en lärarenkät idag, massor av frågor. Trodde att det skulle gå ganska snabbt men inte, tog mig närmare 25 minuter. En av frågorna var hur jag skulle gör om jag fick vara rektor för en dag, jädrans vilka bra saker jag kom med. Tänker inte avslöja vad då enkäten är anonym. Men jag tror nog att det går att lista ut vilken som svarat, när man ser kommentarerna....

Nu på kvällskvisten har jag tagit mig i kragen och stuckit ut, efter mörkret lagt sig, på en frisk joggingtur. Som sällskap hade jag Dexter. Skönt att träna, vilket jag saknat och känner mig urusel över för att jag inte gjort. Nu är jag på rätt spår igen.

Puss och kram på er alla

                                           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0