Rösten sviker

Hej!

Rösten sviker mig och inte blev den bättre i slutet av jobbdagen. Det var värre att försöka göra sig hörd bland kackliga kollegor på konferans än eleverna under dagen. Kanske för att jag fick köra med mickrofon och headset för att höras undetr dagens lektioner men eleverna är oerhört förstående och var extra tysta idag när jag pratade - tack snälla ni för de. De tyckte jag lät lite rolig och småskrattade över mitt kraxande men det bjuder jag på. Få se hur det går imorgon. Trots att jag kraxar har jag ju svårt att vara tyst....

Volleyboll idag efter jobbet. Vi är nu anmälda i en Korpserie och övande smashar idag och att spela spel med 6 st på ena planhalvan, som man gör på riktigt. Gick sådär enligt mig, men med lite träning hoppas jag på förbättring, så alla vet vad de ska göra. Det gäller att hålla tungan rätt i mun, så man inte säger fel saker... Kul var det i allfall, alltid med volleyboll. Ser fram emot riktig match, det var längesedan nu.....

Nu ska jag kika på Robinson och packa lite inför imorgon, då får jag träffa min älskling igen.

Puss och kram på er alla

      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0