I grishimlen

Hej!

Nu är grisarna i grishimlen. Allt gick snabbt och smärtfritt enligt maken. Väljer att inte lägga ut någon bild då man inte riktigt vet hur folk reagerar. Men om ni kikar förbi på en kopp kaffe kan jag visa bilder. Ni får se en bild på mig alldeles innan det ska ske, jag ser lite skeptiskt ut. Jag valde att gå in och inte vara närvarande.

          

Medans maken pysslat med grisar har jag städat huset. Välbehövligt men ack så tråkigt, att stryka tvätt från två veckor är inte heller särskilt stimulerande. Men nu är det gjort och nu ska jag inte slappa till mig med städningen och ihopplockandet under kommande vecka, det blir så mkt jobbigare då. Men tyvärr är maken och jag bra på att sprida våra saker, så jag hoppas på det bästa. Mammas pedandiska sida har jag inte ärvt.....

Imorgon är det dags att ta upp morötterna och de andra grödorna som är kvar. Är någon intresserad av att köpa ett parti prima morötter är det bara att höra av sig. Ni kan inte äta bättre morötter.

Puss och kram på er alla

Kommentarer
Postat av: Pappa

Det var ett tag sen du var i Mockfjärd ?



Tittar förbi söndagkväll och tigger några morötter.

2010-10-03 @ 00:04:01
Postat av: blombella

Usch vilka läskigheter.... men bra att du hann städa, inte för jag tror det var rörigt.

2010-10-03 @ 20:35:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0