Hes

Hej!

Jag har gått och blivit hes. Imorse var allt frid och fröjd men under dagen har rösten blivit allt sämre. På sista lektionen skar sig rösten när jag ropade. Kan det varit utomhusaktiviteterna idag måntro, som är orsaken till detta. Att samla en bunt sjuor som är spridda lite var stans ute kanske inte var så bra för rösten, jag som trodde att min röst den sviker aldrig. Är sällan hes, det måste ha varit minst tio år sedan sist, så lägligt att komma just nu. Kanske måste man köra med teckenspråk imorgon.....

Idag har det varit friluftsliv igen med en bunt sjuor. Trevliga och duktiga elever.En bra dag helt enkelt!

Puss och kram på er alla

    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0