En dag på bygget

Hej!

Idag som sagt har maken tvingat mig att vara ute och hjälpa till på bygget. Det skulle röjas undan för snickarna till på måndag. Lite sur var jag allt för allt arbete inne skulle få lov att vänta, den hederliga städningen och tvätten. Det var friskt ute idag men strålande sol och klarblå himmel. Lite bilder som säger allt om dagen...

    
     Röjning av byggskräp....

    
     Maken sliter bort panelen....

    
     Dexter var med men han låg och njöt i solen

    
     Bygget blir bra...

    
     Redo att åka till tippen med skräp

    
     Viktigt att kasta i rätt conteiner i Fågelmyra

    
     Tegelpannor skulle ner

    
     Selma var ute och spanade på fåglar

Nu är både maken och jag gör trötta. Det fick bli hämtmat, thai, jag käkade Pad Tai. Nu blir det soffhäng och film, Eclipse tror jag...

Puss och kram på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0