Sååååå upptagen

Hej!

Det var ett tag sedan kära läsare. Ibland är man bara såååå upptagen =)

Skämt å sido så har jag faktiskt fullt upp. Ibland räcker inte dygnets 24h till så då får bloggandet lida.....

I tisdags var det både lektioner, förberedelser i skogen och i skolan för niornas friluftsliv och avslutade kvällen med föräldramöte. Riktigt goa föräldrar till mina elever måste jag säga. Bra diskussioner kom på plats. Och denna dag kom äntligen snön, som jag väntat. Härligt att den nu är på plats.

Upp tidigt på onsdagen och packa till dagens utevistelse. Tog lite längre tid till jobbet för vissa envisas att köra 60km/h på 90 väg, suck säger jag bara. Stanna hemma eller ta bussen om det är otäckt att köra bil när snön kommit. Dagen ute i skogen var fantastisk. Trots snön så var det inget klagomål och jag tror minsann de var ganska nöjda med dagen och kvällen, eftersom vi slutade vid halv åtta.

Idag torsdag vaknade jag med dundrande huvudvärk, månne de vara all rök jag fått i mig från gårdagen. Då är det så kära läsare att jag inte börjat röka utan  fått i mig rök av lägereldarna. Så nu kan ni vara lugna igen... Trött var jag imorse också, snosade för länge. Men kaffe botar det mesta och två muggar senare var jag människa igen. Dagen har bestått av lektioner och samtal som inte varit för roliga. Men allt detta ingår i arbetet, så man gräver ner sig ett tag och grubblar men sedan reser man sig upp igen, starkare denna gång. Avslutade dagen med volleyboll, det lättade upp stämningen igen. Synd att jag missar matchen i helgen, två missade matcher på raken, inte bra. Måtte de vinna eller hur var det där nu då, de vann sist när jag inte var med. Vad kan det betyda, blir det vinst nu vet jag inte hur jag ska tolka det hela eller att det blir förlust så fort jag är med. Hmmmmm....

Imorgon bär det av till Malmö. Det väntas festligheter på lördag då syrrans sambo har 40-års fest.

Puss och kram på er alla

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hallå Empatina! Släpp jobbet nu över helgen, du gör ett kanonjobb och förtjänar tankar på annat håll. T ex på 40-åringen och partyt! Ha så kul!

Vi lovar att om vi vinner...kommer det bara bero på hutlös tur!

Kram

2010-11-12 @ 07:13:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0