Jo ni...

Hej!

Åter jobbande för nu är höstlovet slut. Man vet att man lever när man kör måndagspasset och vad som står i agendan resten av veckan. Men så är jobbet och jag gillar det.

Idag har jag haft bilen på service, några kronor fattigare men vad gör man inte för lilla bilen. Det enda mystiska med bilen är tutan, eller signalhornet som de så fint säger på verkstäder. Den fungerar när den själv vill. Inte när jag vill tuta åt en söndagsåkare eller år ngn man känner utan när man testar den mitt i mörkaste skogen. Och då kan man ju undra varför man tutar i mörkaste skogen, ja ni, det får ni fundera på.....

Ett spinningpass har hunnits med idag. Jag bokstavligt rusade in i salen, någon minut för sent, och kastade mig upp på en cykel. Tycker inte om att komma försent, stör mig. Jag skyller på att det tog tid när jag skulle hämta bilen på Björkmans i Hedemora, de var faktiskt sega....

Nu ska det sovas...

Puss och kram på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0