Helg

Hej!

Arbetsveckan är slut och det är äntligen helg. Denna jobbvecka har varit mer intensiv än vanligt med långa arbetsdagar som resultat. Men nu är det helg och inget skoljobb ska störa min hjärna, bara lite på söndag.

Var på konferans i storstaden igår. Kära chefen tyckte att det var passande. Men fasiken vad tidigt tåget gick på morgonen, 05:50. Suck, klockan ringde redan 04:30.... Var så trött när klockan ringde att det kändes som om jag svept en hel vinflaska kvällen innan. Konferansen var bra, alltid bra att höra andra resonera kring saker och ting. Men det som stör mig är att det fortfarande är flummigt (föreläsarnas uttryck) vad vi ska göra med vårat ämne, de kan inte ge oss en spesifik beskrivning. Ändå var de personer där som varit med och utarbetat de nya kursplanerna. Aja, det är inte ny kursplan än, så än finns det kanske tid att få sina frågor besvarade.

Nu ska jag ta mig lite frukost och sedan dra och träna. Sedan måste jag städa, så trist.....

Puss och kram på er alla

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad blir det för träning idag då? Volleyboll eller är det någon annan aktivitet? Snart skidåkningsdax hoppas jag på.... :-)

2010-11-20 @ 11:27:38
URL: http://igelstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0