Bara jobb

Hej!

Fredag morgon och maken är ledig från jobbet. Det är ju dagen innan röd dag så de har firman stängd, hans chef tyckte så. Så han ska jobba på bygget idag och han har initcierat att han tycker att jag ska hjälpa till. Det är så trist att jobba själv säger han. Men vem kommer då sköta sysslorna ute, städa bort hundhår, stryka och vika tvätt, tvätta, laga mat, diska, göra rent på toaletten, plocka bort saker som ligger överallt, vattna blommor... Kanske har jag tur att ngn kommer och gör det åt mig så jag får vara ute, att vi gör RUT-avdrag oxå. Man kan alltid hoppas....

Men jag är inte bitter och arg, jag älskar min man, men ibland vill vi inte göra lika saker....

Puss och kram på er alla

      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0