Även stora barn vill ha klappar

Tyckte det var dags att slänga in min önskelista, om ngn har lust att ge mig en klapp den 24:e december =)

parfym
pyjamasbyxor i stl L
tofflor i stl 38/39
innerskor asics (så jag kan skutta runt på jobbet)
slalomstavar (nya slalomskidor går också bra)
skidjacka
svart sjal med röda blommor på
handväskor i massor
espressomaskin
bakmaskin
varma tumvantar
skidvantar till slalomåkning och längdåkning stl 8
en supeduperbra pannlampa till kvällsskidåkningen
massage
en start i öppet spår söndag
påslakan vita
underlakan till dubbelsäng
överkast svart
fårskinn - vitt och grått
en lång plastmatta i vitt, grått eller svart med eventuellt ett litet rött inslag
marimekko handdukar svart/grå med blommor på
en klocka med vitt band (den färgen fattas i min klocksamling)
en röd fotölj

Ja, där fick ni ett axplock.

Puss och kram på er alla

                                       



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0