Adventsstök

Måste bara börja berätta vad som hände igår när jag var och inhandlade lite glögg. Nu hade jag bestämt att handla lite starkare glögg än den vanliga saftglöggen, så jag svängde in på systemet i Avesta på väg hem från jobbet. När jag stod i kassan och mina två flaskor glögg och en flaska rödtjut passerade kassörskan (som nog var i 45-års åldern) och jag skulle betala, bad hon om min legitimation. Glatt rotade jag fram körkortet och lämnade det leende åt kassörskan. Snacka om att man fortfarande kan se lite ungdomlig ut (månne det varit mössan jag hade på huvudet....). Hon gjorde i allfall min dag!

Idag har det spelats volleyboll. Förluster, attans säger jag bara.

Sedan har jag adventsstökat och jag hade en liten hjälpreda med mig som tyckte att glitter var en rolig sak.

   
    Genom ett litet hål hittade Selma glitteret

   
    Slita och dra....

   
    Allt ska ut ur kartongen....

    
    En nöjd Selma pustar ut

   
    Maken soffhänger efter en dag på bygget

Bygget ja, det går fort fram. Nu har innerväggar börjat komma upp eller i allfall reglarna till innerväggarna. 

   

   

   

Puss och kram på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0