Till mina trogna läsare

Hej!

Vad svårt det blev nu på kvällen att välja teveprogram. Nu vet jag att man inte ska låsa sig fast vid teven och låta den styra, men hallå... vilken tevekväll! Start med Biggest Loser, Uggly Betty och nu Desperate Housewife samtidigt som första semifinalen i Eurovision Song Contest....  Svårt att slita sig....

Imorgon är det dags igen.... att cykla till och från jobbet. Imorgon ska jag starta i tid, inte åka fel och energi med utifall blodsockret och orken tryter. Hoppas på att vädret är okej bara... En läsare undrade lite över min cykling (jag har faktiskt några läsare, inte många men några...). När jag cyklar mellan Hedemora och Avesta tar jag vägen över Sjulsbo och Knallasbenning, en fin och idyllisk väg men väldigt väldigt backig. Åker lite över riksväg 270 också, inte så kul för där kör det mkt tung trafik. Man får lite respekt för långtradarna när de kommer i 90km/h (om inte mer...) och jag sitter på en cykel. Smällar man får ta ibland.... Startiden för mig på Vätternrundan är 00:40, önskade tidig start av ngn anledning... Kära pappsen ska vara chaufför år mig och Åby-Malin och allra käraste kollegan med sambo ska stötta efter vägen, kan behövas... Tackar redan nu för att ni ställer upp.....

Appropå mina läsare, som sagt är väldigt få, vill jag tacka, för att ni fortfarande läser min blogg. Det är kul att man kan roa några.... Man kanske skulle ändra på inläggen, vinkla mer eller vara mer rolig eller ngt...hmmm..... Annars kanske mina läsare kan sprida bloggen vidare.... Det är ju intressant att följa en empatilös idrottslärare som är fritidsbonde, som älskar att baka och laga mat, samt som blir maniskt på ett konstigt sätt när det gäller träningen.... Sprid mina ord mina vänner .......

Igår var maken hantverkare. Astrid ville också, var med och tittade. Hon är ju trots allt husses katt.....
      

                                

Puss och kram till er alla

Kommentarer
Postat av: Maken

Skulle gissa att Astrid vill lära sig några knep av en riktig expert... eller så kollar hon bara att det blir bra...



Lycka till på cykelturen i morgon älskling.. puss

2010-05-25 @ 22:41:16
URL: http://magnus.edback.se
Postat av: erica

Empatina! Du har visst empati. Du är bara sparsam att visa den...men när den väl kommer...oj oj oj...den sköljer över en som en varm sommarvind!

Jag läser med glädje...sprider dina ord till...till...ja just ja, till sambo!

Kram

2010-05-25 @ 23:08:57
URL: http://ericasvardag.blogg.se/
Postat av: Linda A

Den vägen är fin att cykla :)

Själv startar jag 20.50, får se hur det komemr att gå. Har cyklat alldeles förlite och hoppas att mitt knä kommer hålla hela vägen :)

Kram Linda

2010-05-27 @ 23:28:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0