Snart 100 mil

Hej!

Idag har jag cyklat till och från jobbet igen (för er som inte vet, om det kommer en ny bloggläsare, bor jag i borlänge och jobbar i avesta...). Denna gång blev det 13 mil. Det blev inget irrvarr och jag körde inte fel utan följde min väg till punkt och pricka. 2,5 h tog det att komma till jobbet, skönt cykelväder var det. Hem tog det 2h 50 min. Inget blodsockerfall eller akut trötthet. Hade laddat upp med russin och proteinbar i min lilla sadelväska, så det blev lite snacktime för att hålla skenet uppe. Nu har jag cyklat 98 mil, och jag känner mig så glad att jag kommer att späcka 100 mil denna vecka - Yes.....

Nu är jag supertrött och behöver sova!

Puss och kram på er alla

                                            

Kommentarer
Postat av: erica

Också supertrött...men superimpad och supersäker på att du gör ett superbra lopp runt Vättern!

2010-05-26 @ 21:45:59
URL: http://ericasvardag.blogg.se/
Postat av: Anna

Det är mäktigt med din ork och enorma vilja att köra på. Själv springer jag ca ca 2,5 mil i veckan så jag hör av mig när jag också närmar mig 100 mil. :-) Lycka till!

2010-05-27 @ 00:00:50
URL: http://igelstrom.blogg.se/
Postat av: Milla

Guud, va du är duktigt. Kan inte komma ner till Skåne å bli min personliga tränare??

2010-05-27 @ 08:16:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0