Skoljogg och volleyboll

Hej!

Idag har det vart skoljogg på skolan. Kul med sådana arrangemang tycker jag. Bra Skol-if som anordnat detta. Det kanske inte var så välorganiserat som jag hade önskat men bra av alla våra ungdomar att ta sig fram på den 7 km långa slingan. Jag börade långt bak i klungan och hejdade några elever från att ta sina moppar å åka runt och andra som tyckte att det var smart att ta en kortare väg. Man ska då alltid få vara en komandora, ingen ledig stund..... Gick sedan och småpratade med olika elever i ledet. Glada att få sig en motionsrunda under skoltid (eller inte...), det kanske var lite mutter men glada miner trots allt. Sprang faktiskt halva sträckan, premiärtur för i år, det blir ju så mkt fokusering på cyklingen så jag glömmer bort löpningen. Måste börja med den också, det vankas Lidingöloppet i september. Bra jobbat av alla som tog sig runt....

Det har var volleyboll idag också. Idag kom de, jag var inte ensam. Kul var det, tänkt vad olika saker kan göra en på ett riktigt bra humör. Tummen upp för detta!


Puss och kram på er alla

                                          

                  


Kommentarer
Postat av: erica

Tunga servar från Bakken-Edbäck denna gång! Svåra att ta!

Kram och tack för uppvaktning idag!

2010-05-07 @ 20:53:57
URL: http://ericasvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0