Nu ni....

Hej!

Nu har det hänt, jag har cyklat över 100 mil - TJOHOOOOOO!!!!!!! Stolt och rörd över mig själv, nej skämt och sido, rörd var att ta i men stolt över mig själv, det är jag. Det är tre veckor kvar nu till start, ungefär. Kan träna hårt i två veckor till, och nu ska jag verkligen träna hårt. Känner att jag försummat min träning och vart lite slapp. Slarvat med maten har jag också eller snarare snaskat i mig sådant jag borde låta bli. Nu är det stopp för detta och strikt diet fram till loppet, och senhård träning förstås.....

Appropå träning sak jag springa Blodomloppet på torsdag, hela 5 km. Är anmäld i kära kollegans lag men nu ska hon inte vara med , för att hon är på kurs med kurt. Men ska springa med gasellerna som de heter, ska göra mitt bästa, är ingen gasell på löpning, det har jag aldrig vart, men skam att ge upp innan man ens har försökt. Måste som sagt komma igång med löpningen, Lidingöloppet i Sepember, det kommer bli jobbigt, 3 mil....pust....

Idag har det vart fantastisk väder, löneavdrag har jag troligen fått också. Strålande och stekande sol hela dagen. Bra för brännan.... Eleverna var tappra i värmen. Efter lunch då det var Beachvolley var det som att vara i en riktig stekgrop. Bra spel av eleverna ledde till att vi bjöd på glass, det var de värda....

Har tyvärr inga bilder att bjuda på från dagen, får ta med kameran imorgon...

Puss och kram på er alla

Kommentarer
Postat av: erica

Du slipper löneavdrag...du är värd brännan...eftersom du tar bra beslut om t ex glass till barnen! Bra att du springer på torsdag. Jag springer på mognarna här...fina omgivningar...nödvändigt att få röra sig lite...sitter ju still hela dagarna...långt in på kvällarna. Bra kurs...lite jobbig...

Kram

2010-06-01 @ 22:34:35
URL: http://ericasvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0